Liikuntaryhmät

KAIKKI LIIKUNTARYHMÄT OVAT PERUTTU TOISTAISEKSI KORONAVIRUSEPIDEMIAN LEVIÄMISEN EHKÄISEMISEKSI!

KEVÄÄN liikuntaryhmät alkavat viikolla 3 ja päättyvät viikolla 17-18 riippuen juhlapyhien takia siirretyistä kerroista. Lue tarkkaan oman ryhmäsi aloitusajankohta. .

Ilmoittautuminen ja lukukausimaksujen perintä tapahtuvat liikuntapaikoilla ryhmien alkamispäivinä n. ½ tuntia ennen liikunnan alkamista. Lukukausimaksu sisältää 15 kertaa, ellei toisin mainita. Vain maksamalla lukukausimaksun ryhmän alkamispäivänä varmistat paikkasi ko. ryhmässä. Maksu käteisellä, varaathan tasarahan!!!

Mikäli keskeytät ryhmässä käynnit kesken lukukauden, ei lukukausimaksua tai  sen osaa palauteta tai korvata!

HUOM! Ei liikuntaryhmiä hiihtolomaviikolla 8.

KAIKISSA RYHMIÄ KOSKEVISSA ASIOISSA OTA YHTEYS RYHMÄVASTAAVAAN tai SATU GUSTAFSSONIIN (02) 277 7242

Luusto-, Nivel-, Selkä- tai Reumayhdistyksen jäsenenä voit osallistua kaikkien sivulla mainittujen yhdistysten liikuntaryhmiin jäsenhintaan.

Reumayhdistys: lavis, selkä-, kehonhallinta- ja venyttelyjumppa, physiopilates, kuntosali ja vesivoimistelut.

Selkäyhdistys: selkäryhmät, physiopilates, tasapainoryhmä sekä vesivoimistelut.

Nivelyhdistys: asahi/lihasvenyttely, fasciamethod, niveljumppa, kuntosaliharjoittelut, äijäjooga, lavisjumppa, niveljooga, fysiopilates/pilatestyyppinen jumppa, vesijumpat sekä sauvakävelyt.

Luustoyhdistys: kuntosaliharjoittelut.

Ota yhteyttä ja kysy lisää!

Nivelyhdistys:  toimisto@nivelposti.fi | 040 351 3833

Luustoyhdistys: ritva.makela-lammi@pp.inet.fi | 040 537 3508