Reumalasten ja -vanhempainkerho

Sinulle, jonka lapsi on saanut lastenreumadiagnoosin...

Tuntuuko sinusta, että kaipaat tukea sairauden kanssa kamppailuun tai kaipaatko ehkä lisää tietoa lapsesi sairaudesta vai toivotko, että lapsesi voisi tutustua muihin reumalapsiin?

Turun seudun Reumayhdistys ry:n Reumalasten ja vanhempainkerho tarjoaa vertaistukea, ajankohtaista tietoa, tapahtumia koko perheelle sekä muuta mukavaa yhdessä tekemistä.

Torstaina 12.9. klo 17.30 koko perheen "treffit" Reumayhdistyksen toimitiloissa, Humalistonkatu 17 A, katutasossa. Vaihdetaan kuulumisia, ideoidaan ja suunnitellaan tulevaa! Ilmoittaudu 9.9. mennessä s-postitse info@turunreumayhdistys.fi tai soittamalla 02 2777 7240. Muista ilmoittaa kuinka monta aikuista ja lasta perheestäsi osallistu sekä kertoa mahd. ruoka-aineallergiat. Iloisiin tapaamisiin!

Lauantaina 16.11. klo 13.00-16.00 Joulukarkkikurssi reumalapsille ja -nuorille reumayhdistyksen toimitiloissa, Humalistonk. 17 A, katutaso. Huom! 4-12-vuotiaille vanhempi sisarus tai huoltaja mukaan!

Hinta: 10€/osallistuja. Mukaan mahtuu 15 herkkusuuta. Ilmoittautuminen kurssille 7.11. mennessä 02 277 7240 tai s-postitse info@turunreumayhdistys.fi

Seuraa myös ilmoittelua yhdistyksen nettisivuilta tai facebookista; Varsinais-Suomen reumalapset tai Turun seudun Reumayhdistys ry

Tervetuloa mukaan!

Yhteyshenkilöt: