TIEDOTE KORONAVIRUSEPIDEMIAN AIHEUTTAMISTA TOIMISTA REUMAYHDISTYKSEN TOIMINNASSA

4.5.2020

Reumayhdistyksen toimisto on suljettu toistaiseksi varotoimena koronavirusepidemian leviämisen estämiseksi. Kaikki toimistomme kokoontumistiloihin sovitut ryhmät ja tapaamiset on peruutettu. Lisäksi kaikki konsertit, tilaisuudet, tapahtumat, retket ovat peruttu toistaiseksi. Ohjaus-, neuvonta- ja tukipuhelimemme palvelee toimistoaikana ma klo 10-18, ti-to klo 10-14 puhelimitse 045 2670404 tai s-postilla yhdistys@turunreumayhdistys.fi Kaikki yhdistyksen liikuntaryhmät ovat peruttu koko loppukevään osalta. HUOM! Yhdistyksemme fysikaalinen hoitolaitos FysioReumala toimii nyt normaalisti. Hygieniaan, desinfiointiin sekä suojavarusteisiin (hanskat, maskit) on panostettu. Palvelemme kaikkia asiakkaita, jotka tarvitsevat ja haluavat säännöllistä kuntoutusta työ-, toiminta-ja liikuntakyvyn ylläpysymiseksi. Pidetään huolta itsestämme ja toisistamme! Muistetaan, että tästäkin kriisistä selvitään, kun noudatamme ja kunnioitamme ohjeita!